Re: Program do proxy

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 22:13:58 MET DST

Przemo napisał:

> tia
> a moze lepiej postawic linuksa i na nim proxy
> ja tak wlasnie zrobilem
> i efekt jest oszalamiajacy
> idzie super po korzystaniu z paru dodatkowych rzeczy

???
czy mozesz mi powiedziec jaki to ma sens ?
przeciez sens proxy opiera sie na cacheowaniu tych samych stron i
plikow, ktore sciaga wielu
ze swiata i zamiast ciagnac ze swiata ciagna z lokalnego serwera
jezeli zrobisz to lokalnie to przeciez sam nie sciagasz tego samego
wiele razy
a nawet gdy, to przegladarka sama ma swoj cache

> i da sie oczywiscie zrobic transparent proxy
> ale to bede robil pozniej

po co ?
jaki zamierzasz osiagnac efekt ?