Re: Test Google

Autor: Piotr KUCHARSKI (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 19:04:48 MET DST

Michal Zalewski <lcamtuf_at_gis.net> wrote:
> Prawo nie zabrania mowic "Expert jest glupi". Prawo
> zabrania mowic "Expert sprzedaje narkotyki w bramie" jesli nie ma sie na
> to dowodow...

Co prawda wydawało mi się, że nie zabrania się stwierdzenia "moim
zdaniem expert to debil", a do "expert to debil" już można się
przyczepić, ale być może mi się tylko wydawało.

p.

ps. wszelkie podobieństwo występujących w przykładach danych osobowych
do rzeczywistości jest zamierzone i całkowicie nieprzypadkowe.