Re: Test Google

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 13:43:40 MET DST

Tomasz =?ISO-8859-2?Q?Pi=B3at?= napisał:

> Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> Czy to jest problem internetu polskiego? Czy światowego?
> Czy może problem leży w innym...miejscu....?
>
> Ja wcišż mam nadzieję, że zrozumiesz czemu służy ta grupa
> i ile Twoje posty o google majš z niš wspólnego.

Mialem nie odpowiadac, bo czy to jest grupa o filozofowaniu , zeby
filozofy pisali ?

Ale odpowiadam.
Czytanie usenetu to problem polskiego internetu.
Czytanie usenetu to problem swiatowego internetu.
Google umozliwia czytanie archwiwow usenetu.
= Google jest problemem polskiego i swiatowego internetu.
= Testowanie Google to problem polskiego i swiatowego internetu.

I nie zycze sobie wiecej tych malo inteligentnych komentarzy.
Nie potrafisz odpisac na temat to nie odpisuj, mniej bedzie do czytania.

plonk

EOF

Jacek.