Re: NASK a Netykieta

Autor: Michal Mlotek (mlotek_at_rassun.art.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 13:41:18 MET DST

Na newsy przyszedl list z adresu poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl i powiedzial:
>Co? Pisanie nad cyctatem?

Nie. Olewanie klienta.

>Użyj swojego username. I w głowę. I w głowę.

To nie username. To nazwisko. Iżart nie był śmieszny.

>Ja miałem taki.
>
>Poncki
>PS. Oczywiście zgadzam sięz Tobą, że powinno się pisać pod cytatem i
>podpisywać. Jednak reszta Twojego listu to kpina.

Kpiną jest to, że przychodzę do firmy z pieniędzmi, staję przed okienkiem i chcę
coś tam załatwić. "Nie" "Dlaczego?" "Nie powiem. Idź pan tu i tu i sam się do-
wiedz." Idę i się dowiaduję. Wracam do okienka. Mówię co jest i usiłuję uzyskac
informację z kim wogóle rozmawiam. Trrrach. Okienko zamknięte.

Pełna kultura wobec klienta.

--
Friends help you move.
Real friends help you move bodies.