Re: Internet satelitarny - pytanko

Autor: MrKakis (ktosikcosik_at_wp.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 12:52:18 MET DST

1) nie wiesz w transfer 2,5 MB, max jaki srednio wyciagasz to zazwyczaj 30
KB/s czasem mignie 40 KB/s oczywiscie wykorzytujac kilka.
2) jest limit sejsi chyba 15 moze troche wiecej a taki IE otwiera na raz
kilka, w sumie jak ktos sobie walnaczy np. Regeta i podzieli sciagany plik
na kilka to reszta moze zapomniec o internecie

pozdr.

Kol