Re: Wirus usenetowy na soc.culture.polish ?

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 09:09:56 MET DST

Jacek wrote:

> jeszcze dodam, ze proba sciagniecia jednej jedynej wiadomosci z tej grupy od
> razu wywala
> program Sylaby/Netscape
> a z innych grup sciaga sie bez problemu.

Czy jest możliwość, żeby expierdowi zrobić to nie tylko na
soc.culture.polish, ale też na wszystkich grupach pl.* ?

Ja nie mogę, testowane są bany w usenecie ;-)

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--  marcinf -at- globe.net.nz
|    | |  http://www.nowazelandia.prv.pl
strona antyspamowa: http://www.antyspam.prv.pl
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny w podpisie)