Re: cud

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 23:35:59 MET DST

Emil Bojarski napisał:

> Co jeszcz eciekawsze łšczšc się z hamburgiem pakiet idzie przez Warszawę -
> Frankfurt - Duseldorf - Hamburg
>
> Jak napisałem wcześniej łšczšc się z Duseldorfem przez NY

ale to jest chyba dobre i swiadczy ze kable sa ukladane zgodnie z projektami
bez lokalnych przewiazek
Jezeli myslisz ze model okablowania typu koncentryka w ethernecie jest lepszy
to pamietaj ze juz zostal zapomniany i leci 100 metrow kabla skretki do huba i
drugie 100 metrow od drugiego peceta,
jakkolwiek pecety stoja obok siebie w odleglosci 1 metra.