Odp: cud

Autor: Emil Bojarski (emi_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 23:27:28 MET DST

To dziwne bo ja łaczę się z Duseldorfem i niestety ale łączę się przez Nowy
Jork. Przecież Dyseldorf to Niemcy, niedaleko od Frankfurtu i wraz przez
Amerykę. Czym to mozna wyjasnić?

Użytkownik Szymon Nitka <szymon_at_USUN.nitka.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:chomik.9l2tv6.bf.1_at_szymon.org...