Re: lacznosc na laczu dzierzawionym

Autor: Pawel Krawczyk (antispam_kravietz_at_ceti.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 21:20:49 MET DST

Paweł Guraj <coddy_at_coddy.org> wrote:

> Jeżeli na łączu dzierżawionym zasymulujesz zasilanie (poprawnie
> w "obie" strony) to zwykłe modemy powinny chodzić (musisz jeszcze
> zasymulować sygnał zgłoszenia centrali etc... czyli w sumie wychodzi
> na tą małą centralkę abonencką..).

Każdy modem można postawić na łączu dzierżawionym pod warunkiem że
wyłączy mu się oczekiwanie na dialtone (ATX3). Jedna strona robi ATD,
druga ATA i tyle. Da się to zrobić nawet pod Windows. Ten post wysyłam
właśnie z takiego łącza o przepustowości 33600. Po mojej stronie stoi
modem Tornado ;) a po drugiej chyba USR Sportster.

--
Paweł Krawczyk *** home: <http://ceti.pl/~kravietz/>
security: <http://ipsec.pl/>  *** fidonet: 2:486/23