Re: news.tpi.pl - brak odpowiedzi serwera , serwer moze byc wylaczony lub nie odpowiada. Skontaktuj sie z administratorem i tak codziennie

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 17:51:51 MET DST

Marek Iwanejko napisał:

> Skontaktowałeś się z administratorem?
>
> Napisałeś mu, że występuje problem, jak często występuje, o jakich
> porach, w jakie dni tygodnia, jakie sš objawy, z jakiego
> programu korzystasz, z jakimi grupami miałeś problem?
>
> Krótko i rzeczowo przedstawiłeś problem?
>
> Pomogłeś w jakikolwiek sposób czy tylko ograniczyłeś się do narzekania
> na publicznym forum (pl.internet.polip)?

Nie bardzo rozumiem.
Sam pisales ze robisz cos przy serwerze tpi.
A niby gdzie mam pisac do tego admina, na jaki adres i czego oczekiwac
po zablokowaniu grupy alt.jacek

potem sie smieja Amerykanie ze niemoderowana grupa alt.jacek staje sie
moderowana w Polsce
i pisza na grupe jak ominac moderowanie.

A potem jest druga grupa alt.jacek.dyskusje, ktora ktos sobie zalozyl
i gdy raz na nia napisalem to post zaraz zniknal.

> Może zła konfiguracja czytnika? Może zła wersja czytnika?

Czytnik jest ciagle ten sam.
Problem jest z buforowaniem serwera bo sa grupy ktore czytaja sie bardzo
wolno a sa takie
ze leca blyskawica.
Na Voglu tych problemow nie ma.

> news.tpi.pl też chodzi jak burza. Jest tylko "delikatna" różnica
> w ilości obsługiwanych użytkowników.

Dlatego nie narzekam codziennie tylko raz na miesiac.
Poza tym juz jest coraz mniej ciekawych postow na usenecie i powoli projekt
sztucznej jazni self(EGO) osiaga stan nasycenia tak ze jedynie nieliczne
posty beda mogly miec wplyw na dalsza rozbudowe systemu sztucznej jazni.
Za miesiac dwa calkowicie sie poswiece golfowi i szkoleniom gry w golfa
zatem na usenet juz nie bedzie czasu.
I nawet to dobrze ze wygasaja tak szybko tysiace postow.

Mam prosbe.
Czy moglbys zrobic taki eksperyment, aby uruchomic mirror news.tpi.pl
z expiry time 1-5 godzin, 2 razy dziennie.
Gdy sie szybko nie przeczyta on-line i nie odpowie od razu to temat i watek
znika.

Juz widac znudzenie ludzi, gdy ktos odpowiada na post sprzed tygodnia
a jak sprzed miesiaca to wieszaja na nim psy.

Powoli sie usenet wyczerpuje i co mialo zostac napisane zostalo napisane, co
mialo zostac
zapytane, zostalo zapytane.

Jezeli nie sprawdzi sie prognoza z CNN ze czeka nas 40 lat tajfunow to
naprawde nie bedzie
o czym pisac ,.
Jacek

A mowisz zeby pytac administratora.
Nie znam jego adresu.
Komunikat bywa takiej tresci:
blad serwera - nalezy sie skontaktowac z administratorem ..