Re: Server news dla polpakowaca ?

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 21:45:15 MET DST

Przemyslaw Maciuszko napisał:

> Jaka grupa ?
> W jakim przedziale czasu ?

nie chce pisac ktora grupa, ale bywa ze w ciagu dnia ginie polowa postow

i jedne z piatku sa w sobote jeszcze czytelne a inne sa juz expired.
Czy jest strona www z timeoutami dla poszczegolnych grup z news.tpi.pl
bo zgadywanka to kiepska gra
i ludziska musza wysylac kopie cc :, aby zainteresowany zdazyl
odpowiedziec na post.

Gdzie jest ta strona z wielkosciami timeoutow dla kazdej z grup ?

J.