Re: dziwny routing do wwwinfo2.cern.ch

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 Aug 2001 - 11:20:19 MET DST

Marcin Krakowiak napisał:

> zaloz sobie internetowa firme brookerska (taka kupujaca i odsprzedajaca
> przepustowosci)
> - rozwiazesz wazne i wielkie transoceaniczne problemy
> - bedziesz samodzielnie dyrygowal routingiem
> - rozladujesz ruch na calym swiecie
> - uszczesliwisz miliardy internautow
> - obnizysz koszty przesylania danych
> - zarobisz $$$
> - i co najwazniejsze bedziesz mial zajecie i nie bedziesz juz tu pisal

nie ma potrzeby zakladania firmy brokerskiej
wystarczy odpowiedz osoby kompetentnej za organizacje routingu oceanicznego
jednak to ktos recznie ustawia tablice routingu w Europie przez NY i dlatego sie
zapytalem
czy Europa nie ma wlasnych wewnetrznych polaczen, aby dodatkowo zapychac ocean x 2
..
Tym razem mam nadzieje na odpowiedz osoby znajacej temat .

Jezeli ruch transuropejski nie musi blokowac kabla morskiego to niech nie blokuje,
wtedy lacznosc ze Stanami poprawie sie wyraznie.
Czy z cernu do Wawy tez idzie przez NY ?
Jacek