Re: internet - sta?y dost?p

Autor: Fil (fil_at_poland.com)
Data: Sat 11 Aug 2001 - 02:57:05 MET DST

Czesc,

>Takze podanie na SDI zlozylem ~1.5 roku temu i nic.
>
>Lacznie tak siedze na modemie juz z ponad 5 lat (nie pamietam dokladnie).
>place rachunki okolo 300 zl za telefon za internet

Ech ... Ja mieszkam w centrum Krakowa. Mamy tu tpsa i netie. Do tego
kablowka UPC i Autokom. I stalego lacza nie ma ... :(( tpsa SDI nie
zalozyla bo centrala stara, netia ma w swojej ofercie tylko jakies
marne godziny, brak normalnego ryczaltu. Kablowka UPC Chello nam nie
podepnie, bo musza wymienic kable. Kiedy to zrobia - nie wiem, ale
obiecuja juz od grudnia 2000. Co do Autokomu to nie wiem, ale gdyby
mieli net, to juz dawno by to reklamowali. Slowem czarna rozpacz. Jade
od lat na modemie i ledwie lizne sieci, a rachunki spore.

Gdy czasem gadam na IRCu czy ICQ z kims z tzw. zachodu, to czesto mam
wrazenie, ze mieszkam na kocu swiata ...

>Klawy

Pozdrawiam
Fil

--