Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 10:14:11 MET DST
Użytkownik <marik_us_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d85.00000000.3b7284ba_at_newsgate.onet.pl...
> Został mi przysłany niesłuszny (bardzo zawyżony) rachunek za połączenia
> teleinformatyczne z TPSA. Po otrzymaniu wydruku połączeń okazało się, że część
> z nch jest niemożliwa ze względu na to, iż w tym czasie byłem w pracy, a
> jedynym użytkownikiem komputera w domu jestem ja. Czy ktoś mógłby mi to jakoś
> wytłumaczyć i powiedzieć co można z tym zrobić, gdyż moja reklamacja nie
> została rozpatrzona pozytywnie. Czekam na pomoc!
Możesz sobie odpuścić - będziesz miał mniej nerwów ...
Reklamacja w tpsa (zawyżonych rachunków) jest
bardzo trudna (raczej wkurzająca).
Najważniejsze teraz jest, aby sprawdzić, czy ktoś nie podłączył
się-jeżeli mieszkasz w bloku, to oglądnij skrzynkę - czy są ślady
po świeżo wkręconych dodatkowych kablach (lub ściągnięta izolacja ...).
Zorientuj się też, kto w bloku (?) ma komputer i korzysta z internetu.
(chyba nie chciało by się komuś chodzić po piwnicach z laptopem).
Swoją drogą - jeżeli kable tpsa przechodzą przez prywatne mieszkania (widziałem
takie coś) - to masz poważny kłopot ;>
Przed wyjściem do pracy możesz wpinać w gniazdko antypirata - ale jeżeli ktoś
(przed podpięciem się) odpina kable idące do Twojego mieszkania - na nic się zda
antypirat.
Jako tako - ciesz się, że nie dzwoniono Ci na 0700 ;-)
-- DooMiniK (bachus) bachus_at_irc.pl - czy lubi pani bez ? - tak, ale się boję ...
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:54:25 MET DST