Re: Rząd poparł 22 proc. stawkę VAT na usługi teleinformatyczne

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 22:34:40 MET DST

"Gres" <gress_at_kki.net.pl> wrote...

> Użytkownik "miab" <miab_at_warman.com.pl> napisał w wiadomości

> Eeech.. jest pewna różnica między nami: ja mówię o faktach, a Ty o
demagogii

Akurat to ja wspomnialem o faktach a Ty o nieswiadomosci owych.
Dlatego uswiadomie Ci pare z nich z ostatniego 56 lecia:
- Rabunkowa eksploatacja i niszczenie srodowiska,
- Nieinwestowanie tylko marnowanie funduszy sciaganych od
spoleczenstwa na poczet przyszlych emerytur,
- Nie rozwiniecie struktury mieszkaniowei i drogowej, a zbudowanie w to
miejsce ohydnych betonowych molochow, dzis ruin do wyburzenia
- Zaciagniecie niesplacalnych ale bedacych zrodlem stalej presji od
wierzycieli kredytow.
Te kilka powyzszych to nie demagogia tylko fakty obrazujace
jak powstawala i powstaje czarna dzura w ktorej gina pieniadze
spoleczenstwa, tworzac stale powiekszajacy sie dlug do splacenia
przez obecne i nadchodzace pokolenia(tak na marginesie w zwiazku
z narastajacym bezrobociem i zanikiem gospodarki i rozkwitem urzedniczo
-skodniczego sektora, coraz trudniej splacalny, a wlasciwie niemozliwy
do splacenia).

miab