Re: Red Code czyli klienci -robale

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 11:10:45 MET DST

Lukasz Komsta napisał:

> A było o zakładaniu jakichś ograniczników na 9600??? Bo ja nie pamiętam.
>
> Niech ktoś przypomni z łaski swojej - dziękuję.

ponad rok temu na telefonii
a temat mnie interesowal 10 lat temu, gdy kupowalem pierwsze modemy
aby sie laczyc jako uzytkownik baz danych UE ECHO w Luxembourgu.
TP mnie informowala o ograniczeniach predkosci transmisji modemowej
wynikajacej z wadliwych lacz, a nie umyslnego ograniczania pasma.

Jacek