Re: Problemy z ICQ

Autor: Grzegorz N. (niedzi_at_wp.plllll)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 00:00:22 MET DST

Użytkownik "Michał Karbowiński" <digital_at_az.pl> napisał w wiadomości

> pomoc nic tu nie da.
> trzeba sie modlic o lepsze zlacza
> i porzadna konkurencje w dziedzinie
> telekomunikcaji na naszym rynq.

Bardzo pomaga zastosowanie jakiegoś zewnętrznego proxy. w3cache.icm.edu.pl,
działa z przerwami, toteż posatnowiłem dzis przetestować płatną usługę
proxy.arx.pl. Życzą sobei 48,80/,miesiąc,ale chyba się skuszę. To idzie
przez ebone i jest naprawdę szybkie. Wchodziłem na różne strony i mierzyłem
czas - różnice maja się nawet jak 2 min (bez proxy) do 15 sek. (z proxy!).
Polecam.

Jeśli ktoś jednak nie chce płacić, to niech skorzysta z icm.edu.pl, bo
inaczej ICQ,ani zagraniczne strony, nie będą praktycznie osiągalne :((((
Ponoć od września mają poprawić w Polpak'u, połączenia międzynarodowe...

--
Pozdrawiam