Re: hehehe

Autor: Paul Radetzky (pawrad_at_polbox.com)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 19:37:04 MET DST

On Wed, 8 Aug 2001 00:47:32 +0200, "Mateusz\(Amkacz\)"
<amkacz_at_interia.pl> wrote:

>Witam, nie wiedzialem ze Jestes z Koszalina =]

 Z Bialogardu :-D To jeszcze lepiej, eh?

>sdi mi rozlacza srednio co pare godzin, nie da sie sciagnac nic wiekszego
>ani zostawic komputera wlaczonego, co chwile packet lossy na drugim hopie w
>traceroute rzedu 30%
>czy tak musi byc? :(
>chyba tak.. bo to Polska jest

 Hmmm... Studiuje w Wawie to mam tam wieksze mozliwosci, ale w
okresach wolnych siedzie tu i wiesz co? Wcale nie jest lepiej.
Konkurencja tez nijaka, pare firm badz wymagajacych znacznie wiekszych
oplat niz TPSA, kablowka wciaz tylko dla _naprawde WYBRANYCH_ osiedli,
SDI takze padajace czasami na pare godzin, a modemki... IMHO
WOLNIEJSZE NIZ TUTAJ!

--
Pawel Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
< But never is a promise and you can't afford to lie, wiec uwazaj,