Re: TPSA 20010807 problemy z wirusem code red

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 12:09:40 MET DST

"Piotr Klaban" <makler_at_oryl.man.torun.pl> wrote
> Poza tym to nie jest cenzura, tylko blokada komputerow,
> ktore maja zainstalowany *NIEbezpieczny* system operacyjny
> i zagrazaja przeplywnosci sieci TPNETu. Zreszta pewnie tylko
> zablokowali im port 80.

oooo .... mam *NIEbezpieczny* system operacyjny!

Przepraszam, ale moge to skomentowac tylko w jeden sposób: puknij sie w
glowe. A potem zastanów, _dlaczego_ pewne komputery sa mniej "bezpieczne" od
innych. I jak to sie do swiadczenia uslug dostepu do Internetu przez TP SA.

B.