Re: TPSA 20010807 problemy z wirusem code red

Autor: Antoni Lapinski (lapinski_at_xs4all.nl)
Data: Tue 07 Aug 2001 - 22:47:08 MET DST

Jestem pod wrazeniem prawdziwie heroicznej walki TPSA z CodeRed. Szkoda
tylko ze to troche za pozno. Juz od kilku dni Code Red II jak wiadomo zajal
miejsce Code Red. No i oczywiscie jesli tak bardzo TPSA czuje sie
odpowiedzialne za jakosci uslug dla swoich klientow, to moze jednak cos
daloby sie zrobic w sprawie Teleglobe i strat 50-80% pakietow wedrujacych
przez gateway Polpak-u?

Pozdrowienia,
Antoni Lapinski