Re: Wirusowe Wojny - CODE RED - metoda i procedura zwalczania

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_gis.net)
Data: Tue 07 Aug 2001 - 22:22:58 MET DST

On Tue, 7 Aug 2001, Jacek wrote:

> odpisuj na temat, bo literatury nie mam czasu czytac.

Alez nikt w to nie watpi, Mistrzu!

> Bzdura. Dostales Code Red # 2 W jaki sposob uzyskasz jego kod zrodlowy
> ?

Nie da sie. Jak wiadomo, nie istnieje zaleznosc miedzy kodem zrodlowym a
wynikowym, poniewaz komputery i kompilatory sa indeterministyczne.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=