Czy Polpak'u juz nie ma ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Tue 07 Aug 2001 - 10:59:59 MET DST

Od 3 dni nie dziala wogole mi siec przez SDI, nawet dnsy TePsy nie
odpowiadaja. Cos "naprawiaja" czy "poprawiaja" ? Bo wiem ze tak nie
jest tylko u mnie ...

Ale za to tracerouty mam tak cudowne (20-30ms) jakbym miala lacze
100Mbit.

Strony zagraniczne (przez proxy) dzialaja 5 razy lepiej niz wszystko
co jest w PL, czy to w Polpaku, czy to w innych sieciach. O co chodzi
? Czy jest jakis oficjalny komunikat gdzies ?

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com