Re: Sex.pl

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Tue 07 Aug 2001 - 08:32:31 MET DST

"Krzysztof Oledzki" <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl>

> Hm.. ciekawe jakie zaswiadczenia NASK przedstawil
> sobie pozwalajace mu na zerejestrowania domeny
> sex.pl dla siebie?

1. Jako dysponent .pl NASK moze sobie "przydzielic" dowolna nazwe
domeny i nie nam dyskutowac na ten temat.
2. Wydaje mi sie, ze sex.pl miala delegacje dawno temu na jakies inne
serwery, ale moge sie mylic - data rejestracji sugeruje, ze ta domena
mogla byc jeszcze zanim NASK obslugiwal .pl, a wtedy zadnych
dokumentow nie trzeba bylo przedstawiac, wystarczylo chciec :)

---
Marek Baczek      http://www.qdnet.pl/