Re: CZAT

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 23:30:23 MET DST

Piotr Piatkowski, napisał(a):

> Jak Ci powiem że to niemożliwe, to i tak mi nie uwierzysz, więc Ci
> powiem tylko że to nie ta grupa. :-)

Ze niemozliwe to nie wiem, ale kiedys mialem doczynienia z czatem ktory
filtracje i identyfikacje przeprowadzal na poziomie klienta. (jak sie podpielo
do serwera golym telnetem to mialo sie pelna wladze - mozna bylo sie podszywac
pod dowolna osobe, sluchac privey etc) Powiedzialem o tym adminowi (koledze)
i zmienili oprogramowanie.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Dain Bramaged.