Re: problem z NetMeeting

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 12:56:56 MET DST

Dnia 6 Aug 01 o godz. 3:16, Robert Szymański napisal(a):

> mam SDI (korzysta z niego 6 komputerów). problem z programem polega na tym,ż
> e mogę wywołać niektóre osiby, ale jak sie uda to możemy sobie najwyżej pocz
> atować. Ja nikoga nie widzę i nie słyszę. Nikt nie może mnie też wywołać . P
> ojawia się u nich komunikat że ja nie akceptyuję wywołań NetMeeting. O co ch
> odzi?

O to, ze jestes za maskarada (cytuje: "mam SDI - korzysta z niego 6
komputerow"), i w takiej sytuacji to zupelnie normalne.
Maskarada uniemozliwia nawiazywanie polaczen w kierunku ZE swiata DO
komputerow w sieci lokalnej, mozna tylko w kierunku odwrotnym.
A tak w ogole to temat raczej na grupe pl.comp.networking.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl