Re: szukam informacji o ograniczaniu pasma

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 12:21:56 MET DST

Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Dyskusja na ten temat jest prowadzona na pl.misc.telefonia
> i z tego co sie orientuje to zakladanie filtrow pasma wynika z umowy.
> W umowie deklarujesz szerokosc pasma dzierzawki i za deklarowana szerokosc
> placisz oplate wedlug cennika.

Z umowy wynika gwarantowana przepustowość 9600 bs, która tak czy owak jest
anachronizmem. Natomiast sztuczne zawężanie pasma przez montaż dodatkowych
filtrów jest ewidentnym nadużyciem.
Bardzo dobrze, że Bronek usiłuje zrobić z tego "małą" aferę. Kilka miesięcy
temu pisałem co myślę na temat SDI w kontekście cen za dzierżawę łącz, no i
proszę: abonament za SDI ma być obniżony, więc providerzy będą robić ściepę
na biednego monopolistę !

Zbigniew Sikora,    HOR.NET Polska
zs_at_hor.net.pl, tel. (48 12) 428-50-34