Re: Internet Sharing - jak wykryc programowo

Autor: Mariusz Mazur (mariusz_at_isn.pl)
Data: Sat 04 Aug 2001 - 20:21:56 MET DST

In article <667f.00000001.3b6c1189_at_newsgate.onet.pl>,
jagadish_at_poczta.onet.pl says...
> Niewiem czy jestes w tej grupie popierajacej tych co chca krasc internet czy
> uwazasz ze mozesz obejsc wszystko.
>
> Jesli wiesz jak programowo wykryc internet to pomoz.
> Jesli jestes po drugiej stronie to ....
>
> Ceny za internet sa tak tanie a pomimo tego sa ludzie ktorzy kradna (niemowie o
> tpsa).
>
> To niejest dyskusja filozoficzna ani co kto moze ale prosba o pomoc.

Nie szukaj w mojej wypowiedzi zadnych ironii, nasmiewania czy czegos
takiego. Ja mowie szczera prawde. Windows ma to do siebie, ze mozna pod
nim ukryc *wszystko*, wystarczy miec do tego odowiednie wiadomosci, ktore
ja posiadam, dlatego tez stwierdzilem to co stwierdzilem (program route
mozna podmienic, a jesli znajdziesz jakas funkcje winapi do odczytywania
konfiguracji kart sieciowych, to ja ci podam sposob na przechwytywanie tej
funkcji... innych mozlwosci *nie masz*).

A powyzsze skutkuje w tym ze masz dwa wyjscia: jedno to uzywac
najprostszego sposobu o czym juz mowilem lub dwa sprawdzic ile delikwenta
ma kart sieciowych i jesli wiecej jak jedna to uznac tego kogos za
winnego.

Jesli nadal sie upierasz, ze uzywanie route to za malo to skombinuj sobie
dobry disassembler (najlepsza jest IDA) i przeczytaj caly route. Milej
zabawy :)

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"