Re: Routing juz dziala

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_lechistan.com)
Data: Sat 04 Aug 2001 - 11:24:32 MET DST

Użytkownik "Przemyslaw Maciuszko" <sal_at_irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Gdyby
> A najlepiej jakby dawali za darmo i do tego w promocji do kazdej
instalacji
> SDI nowy komputer dla klienta *g*

Ooooo! Szpieg TPSA! Huzia na agenta!!! Powiesić zdrajcę!

;-P

OK, już nie będę ;-)

A bardziej serio: albo faktycznie jesteś jakoś związany z TPSA i udajesz, że
nie zrozumiałeś, albo faktycznie nie zrozumiałeś.

Tak więc wyjaśniam powoli i wyraźnie (tak, żeby nawet przygłup zrozumiał):
jakość usługi pod tytułem SDI oceniam na około 50 złotych miesięcznie.
Dopiero po poprawieniu jakości połączeń z zagranicą (i nie chodzi mi tylko o
przepustowość ale i o czas latania pakietów - na samym początku mogłam grać
z serwerami w USA w "Shogo" a teraz lagi są takie, że głowa mała) oraz o
zatroszczeniu się o rezerwowe instalacje (tak żeby jak padną dwa głupie
routery nie padało całe wyjście na świat) cena 160PLN wydała by mi się
uczciwa.

Ale niestety - nie mam wyboru (tak, wiem o np. Tele2 i np. o AsterCity, ale
są dla mnie z przyczyn technicznych i/lub monopolistycznych niedostępne).