Re: Wirusowe Wojny - CODE RED - metoda i procedura zwalczania wirusow teraz i w przyszlosci

Autor: Pawel Krawczyk (antispam_kravietz_at_ceti.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 15:31:57 MET DST

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:

> Nie mam URLa. Publikowane byly statystyki atakow duzych "firm" (/16)
> z >500 tys. atakujacych roznych adresow IP (i kilkoma milionami atakow).
> Dziennie, ale to chyba wiele nie zmienia.

A propos wirusów, tym razem SirCama.

WHILE SIRCAM GRABS SECRET DOCUMENTS FROM UKRAINE
The Sircam virus has continued to quietly wreak havoc while
the world has been watching the Code Red worm. The virus
apparently caused secret documents to leak from the
administration of Ukrainian President Leonid Kuchma this
week to the ForUm news Web site.
http://www.siliconvalley.com/docs/news/tech/018095.htm
http://news.cnet.com/news/0-1003-200-6763200.html
http://news.cnet.com/news/0-1003-200-6759035.html
http://www.siliconvalley.com/docs/news/reuters_wire/1381988l.htm

Ciekawe czy ukraińska administracja:

a) nie zrobi nic
b) zainstaluje oprogramowanie antywirusowe
c) pozbędzie się OE

--
Paweł Krawczyk *** home: <http://ceti.pl/~kravietz/>
security: <http://ipsec.pl/>  *** fidonet: 2:486/23