Re: Polski Infoseek - R.I.P.?

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 12:46:57 MET DST

Miroslaw Czajka napisał:

> wieku.
> Przyznaje sie...

> Napisz do Adama Buse'a do Telekomunikacji Polskiej.
> Napisz, ze z hosta pd57.katowice.sdi.tpnet.pl nie mozesz sie podlaczyc do
> www.world-history.com

(Navigator nie mogl zlokalizowac serwera j.w., nie ma DNS
serwer moze byc wylaczony ......)

> Tym bardziej powinienes napisac do Adama...

> i9nformacji
> Nie pisalem o swoich pomyslach. Jestem tylko szaro-zwyklym informatykiem...
> Od wymyslania pewnych rzeczy sa ludzie o 3 rzedy wielkosci madrzejsi ode
> mnie.

Teraz lepiej.
I ci ludzie opatentowali setki patentow na algorytmy wyszukiwania informacji w
internecie,
wdrozyli je lub nie i po 5-10 latach,
pozostaly w wyniku tego 3-4 globalne wyszukiwarki internetowe.

Istnieja tysiace lokalnych wyszukiwarek i zycze im pomyslnosci.
Ale stan wiedzy jest taki, ze globalne wyszukiwarki nie wykazuja
zainteresowania
inteligentnymi metodami wyszukiwania dokladnego, opartymi na systemach
sztucznej jazni.

Jacek