Re: Polski Infoseek - R.I.P.?

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 11:50:58 MET DST

Jarosław Strzałkowski napisał:

> A w jakich to cennikach usług banerowych takie bzdury wyczytałeś?

Widze ze Onet jeszcze nie wdrozyl swiatowych technologii.
Ja tez uwazalem ze to sa bzdury, ale tam gdzie jest kasa, to nie mozna jej
lekcewazyc.

Reklamodawcy placa wyszukiwarkom za ilosc odsloniec banerow.
Ilosc osob , ktore wyszukuja informacji w wyszukiarce jest w miare stala,
aby przyciagnac nowych reklamodawcow, nalezy im zagwarantowac dodatkowe miliony
odsloniec ich banerow.

Jezeli banery finansuja wyszukiwarki to niby dlaczego nie premiowac tych
uzytkownikow wyszukiwarek, ktorzy klikaja w te banery i przysparzaja
wyszukiwarkom dochodow.

Dlaczego klikanie na banery nie ma byc forma platnosci za usluge lepszego
wyszukiwania informacji w internecie ?

Dlaczego ten kto duzo klika i przysparza dodatkowych zyskow wyszukiwarce, nie
ma zostac dodatkowo premiowany ?

> EOT.

EOF