Re: PBDE - szkodliwy zwiazek chemiczny/ toksyna w sprzecie komputerowym

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_gis.net)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 21:44:03 MET DST

On Thu, 2 Aug 2001, Jacek wrote:

> Kancera to sie kiedys tez mowilo na uszkodzone znaczki pocztowe. A
> karcogennny od Carcogen:

No coz, sprawdzmy Twoja cudowna metoda - ilosc trafien w google.

Karcogen: 0
Carcogen: 4
Carcinogen: 143,000
Kancerogen: 193 ("kanzerogen" - 1,220)

Dla wyjasnienia, "carcinogen" jest angielska forma, wedlug slownika
medycznego, a polskim odpowiednikiem tego terminu jest nieco inaczej
pisany termin "kancerogen". Nie jestem lekarzem, ale cos mi sie wydaje, ze
Ty tez nie? W zadnym slowniku nie znalazlem formy "karcogen" lub
"carcogen", a ze razem zebraly szokujaca liczbe 4 trafien na zapewne
parudziesieciu tysiacach stron poswieconych tematom nowotworow,
podejrzewam, ze sa po prostu bledne.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=