Re: Tele2 również oskarża TPSA

Autor: Wojtek Zak (zakvoy09_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 21:21:53 MET DST

Użytkownik "Jaroslaw Rafa" <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2 Aug 01 o godz. 16:25, Wojtek Zak napisal(a):
>

> Przyznaje sie, owszem, nie sprawdzilem. Mea culpa. Ale slyszalem to tyle
razy,
> i wszystkie wypowiedzi brzmialy tak spojnie i zgodnie ze soba, ze nawet
nie
> przypuszczalem, ze cos tu sie moze nie zgadzac... :-(

Ok, proponuję, abyś w ramach ekspiacji przyjrzał się mojemu postowi w
odpowiedzi Bronkowi Kozickiemu, w tym zacytowanej literaturze - kopie z
serwerów z University of Michigan, lub też innym opracowaniom zagranicznym
na ten temat.
Zastanów się nad definicjami 8 i 30 ustawy "prawo telekomunikacyjnej" oraz
nad możliwościa "real time networkingu" w wydzielonych sieciach IP, nie w
Internecie, of course.
Chętnie zapoznałbym się z twoimi przemyśleniami...

Pozdrawiam

Wojtek Żak