szukam informacji o ograniczaniu pasma

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 17:53:13 MET DST

Przepraszam za upierdliwość, ale potrzebne mi są przykłady zakładania przez
TP SA tłumików na linie dzierżawione (para drutów pomiędzy klientem a ISP).
Zamierzam z tego zrobić małe zamieszanie, bo to jest zdecydowanie nadużycie
faktycznego mnonpolu i nieuczciwa konkurencja z innymi ISP. Oczywiście
najbardziej będę wdzięczny za głosy samych ISP.

Potrzebne są mi rzeczywiste przykłady, więc jeżeli pewne sprawy nie nadają
się tutaj, to prosze o priv.

B.