Re: OT (Re: Statystyka ruchu w polskim Internecie.)

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 13:12:52 MET DST

Marek Moskal napisał:

> Sean niestety nie odbiera telefonu, widocznie spi jeszcze, ale za to moja
> stara kumpela KC byla akurat na jakiejs imprezie i mi wszystko wyjasnila.
> Spacje sa dodawane po to, zeby Echelon nie mogl rozpoznac, kto sciaga te
> dokumenty. W Echelonie indeksuja dokumenty po adresach email, wiec jak
> wstawisz spacje to przewaznie uda sie to ominac.

Sciaganie jest zawsze rejestrowane na serwerze wedlug IP ze zmiennej
srodowiskowej.
Ale masz racje, ze zidenksowanie Yahoo/Google/Altavista pominie prawidlowy
adres e-mail
autora w indeksie i nie bedzie mozliwe odnalezienie jego pracy po wpisaniu do
wyszukiwarki jego adresu e-mail.

Ta praca konferencyjna jest starannie przygotowana i naprawde szkoda, zeby
nie byla mozliwa do odszukania w internecie.

Jezeli indeksowanie stron www przez wyszukiwarki internetowe nazywasz
Echelonem,
to masz racje, ze rozstrzelenie adresu e-mail oszuka wyszukiwarki, ale
przeciez pozostaje jeszcze
imie, nazwisko, ktore nie zostaly napisane drukiem rozstrzelonym.

Fooling Echelon, fooling search engines - nie myslalem, ze ktos sie tym
zajmuje.