Re: Tele2 również oskarża TPSA

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 10:58:09 MET DST

> Nb twoja definicja, że real time to ustalony czas , niezbyt mi się podoba.
> Czy system informatyczny, który ma czas reakcji 3 minuty, to system czasu
> rzeczywistego? bardzo wštpię.

szukalem definicji real-time i niestety nie znalazlem,
ale telefonia w czasie rzeczywistym to telefonia z predkoscia przesylania glosu,
odpowiadajaca predkosci przesylania swiatla/fal elektromagnetycznych, ale i bez
zwloki wynikajacej ze zmieniajacej sie odleglosci miedzy nadajnikiem a
odbiornikiem.
Wedlug powyzszego to telefon satelitarny nie jest juz real-time.