Re: Kto sie zna na wirusie CODE RED moze napisac do CNN

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 12:55:21 MET DST

Nawiązując do postu z Wed, 1 Aug 2001 00:33:55 +0200 autorstwa Michal Zalewski (lcamtuf_at_gis.net):
: > Tutaj jest adres do forum.
: > Z przyjemnoscia przeczytam interesujace wypowiedzi.
: CNN jak wiadomo jest jedna z nabardziej szanowanych instytucji zajmujacych
: sie tego typu zjawiskami w sieci. W odroznieniu od CERT, SANS i innych
: prostakow.

Słyszałem, że z polskich instytucji robakiem code red zamiarza zająć
się Nadleśnictwo Stuposiany i Agencja Rozwoju Rynku Rolnego (no bo
robaki żyją w ziemi, nie?) przy współudziale Samoobrony (obce robaki
niszczą Polskę).

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.