Re: co się dzieje?

Autor: Marcin Jurczuk (spock_at_stars.eu.org)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 08:11:02 MET DST

Już wiem co się dzieje :-)
Udało mi się dodzwonić na jakiś numer w TPSA gdzie powiedziano mi, że cały
ruch ICMP i część UDP jest wycięte ze względu na ciągłe ataki na userów
SDI i zapychanie im łącz. Decyzja podjęła komórka w Warszawie i teraz
starają się problem rozwiązać. Dopóki rozwiązania nie znajdą tak zostanie.

Pozdrawiam

Marcin 'Spock' Jurczuk Administrator Cyber-NET ISP
<spock_at_z.bialystok.pl>         <spock_at_stars.eu.org>