Re: Wirusowe Wojny - CODE RED - metoda i procedura zwalczania

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 00:11:27 MET DST

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Gdyby kod kazdego wirusa internetowego byl rozpowszechniany to duzym
> wstydem byloby wykorzystywanie tego kodu do niecnych celow, kazdemu
> znanego.

Tak myślisz? Błąd z którego korzysta Code Red był znany dużo wcześniej
niż worm się pojawił. Jakoś się autor nie wstydził.

> Wtedy jedna z grup dyskusyjnych bo omowila wszelkie mozliwe
> development stages tej klasy wirusow,

alt.jacek?

> MS by od razu napisal 100 patchy i problem wirusow internetowych
> zostalby zakonczony. A tak jedynie nieliczni maja dostep do kodow
> wirusow i nieliczni moga je udoskonalac, modyfikowac.

Przecież o to chodzi.

> ok, moze i kilku na tym zarabia, ale tez wiele firm, instytucji
> traci klientow przez DDoS to czemu te stratne firmy nie ujawnia
> kodow wirusow internetowych jako poszkodowani

Przecież ich nie mają *g*.

> nie pamietam tematu, zostales deportowany z Watykanu ?

Przypomnieć? A w Watykanie jeszcze nie byłem. ;->

> Czy poza grozbami sie jeszcze czyms zajmujesz w internecie ?

Nie.

> Rozmawialem z biurem GIODO, kolejna poprawka do ustawy rozwiazala
> ten problem.

Oczywiście poprawka Twojego autorstwa?

> Czy sie jeszcze zajmujesz w echelonie ?

Jestem wiceprzewodniczącym działu śledzenia Experta.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Nie widzę potrzeby konfigurowania konwertera dla celów