Re: Wirusowe Wojny - CODE RED - metoda i procedura zwalczania wirusow teraz i w przyszlosci

Autor: Bartosz 'briest' Stepien (briest_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 23:58:20 MET DST

Mistrz Jacek Popławski rzekł:
> istnienie tych wirusów wynika z głupoty samych użytkowników, nie widzę powodu
> by zmieniać stan rzeczy

A ja bym ten stan chętnie zmienił, może tylko w innym sensie...

... dziś ściągając tysiąc zawiadomień, że mój serwer złapał sircama
w listach, piastowałem w duszy wizję wirusa doprowadzającego takich
radosnych klikaczy do zguby. Normalnej, fizycznej. Ot, coś z repertuaru
BOFH'a, zanurzenie wtyczki w roztworze soli mineralnych czy coś
podobnego... Byłoby spokojniej. Przynajmniej przez jedno pokolenie.

--
Żądamy wesołych świąt!