Re: Wirusowe Wojny - CODE RED - metoda i procedura zwalczania

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 22:11:26 MET DST

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Czemu ma bys cos tajne, co sluzy edukacji i pozwala sie w
> przyszlosci zabezpieczyc uzytkownikow internetu przez atakiem
> internetowych wirusow ?

W jaki sposób Code Red może służyć edukacji? Chyba domorosłych
chakerów.

> Moze w tym tkwi przyczyna kolejnych atakow internetowych wirusow ?

Oczywiście. Ale czy myślisz, że ktoś chce żeby ich nie było? Przecież
to wielka kasa dla producentów interacyjnych programów antywirusowych,
jakbyś miał szczepionkę, która pozwoli zabezpieczyć siebie i innych
przed wirusami jeszcze przed ich wystąpieniem i rozpowszechnieniem
musieliby się przekwalifikować na handel marchewką. Dla telekomów to
też niezła kasa, przecież taki wirus używa łącz, więc muszą być one
coraz silniejsze. A płacą klienci.

Uważaj, jak ostatnio naraziłeś się Polmosowi i Watykanowi Echelon
pokazał co potrafi, pamiętasz? A to była tylko mała demonstracja
możliwości.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
POP nie jest protokołem tak prostym jak telnet, bo na miejscu odbioru