Re: .

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 19:24:35 MET DST

Michal Zalewski napisał:

> Ten model tak ma =)))

> Slonce drogie, ani o cheese worm, ani o X Window System, ani o
> mechanizmach uaktualniania w systemach operacyjnych (MacOS par example ma
> ponoc 100% automatyki; w Linuxie i w Windows i w BSD wymagana jest
> minimalna interakcja by default, oczywiscie w 5 minut mozna to zmienic)
> nie masz wiekszego pojecia. Tylko dlatego twe wynalazki sa dla Ciebie
> nowatorskie ;)

nie dla mnie
ale jest taka instytucja jak patent examiner.
Zglaszasz sie, placisz i wiesz czy to nowatorskie czy nie.
Sprawdz sie sam.

mam ciebie od linuxa
jak mi jeszcze odpowiesz ktory kanal telewizyjny nadaje X-window
to bede wdzieczny

> Ooooooo? To co, nie moge sobie opatentowac metody lub algorytmu albo
> jakiejs koncepcji? Ciekawe.

pomyslu nie.

> O, chyba zbyt zlozone zdanie dalem Ci do parsowania. Nie mam Windows wiec
> NIE interesuje mnie CODE RED, aczkolwiek jego kod jest dostepny (jak
> wyzej).

gdzie ?

> Bo mozesz szukac 15 sekund, a bawi mnie Twoje wyludzanie informacji, ktore
> leza dookola Ciebie, ale nie jestes w stanie do nich dotrzec (vide RFC,
> grupy dyskusyjne, i masa innych przypadkow).

korzystanie z wyszukiwarek jest smutna koniecznoscia

rozumiem zatem nie znasz miejsca gdzie jest zrodlo CODE RED.

EOF