Re: NASK - wymiana opinii

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 01:39:45 MET DST

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) writes:

> Gora 6-7. Na krotko przed wypuszczeniem Windows 95. Jest to niezle opisane w
> ksiazce "Overdrive - Bill Gates and the race to control cyberspace".

Nie czytalem, ale mam wrazenie, ze stalo sie to po wypuszczeniu
Windows 95. Moze przed polska wersja, nie pamietam. W kazdym razie
oryginalne Windows 95 zawieralo "Microsoft Network", a TCP/IP
uzytkownicy zalatwiali niejakim "trumpetem" (podobnie zreszta jak
w 3.1x).
Inna sprawa, ze (polskie?) Windows 95 (+ moze jakies serwis packi) mialo
kompletnie wadliwy stos TCP/IP. Pozostalosci tych wad strasza do dzis.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator