Re: Promocja na SDI???

Autor: S.Romanowski (sa.mail_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 13:05:11 MET DST

Marcin Bukowiecki napisał
> Wybacz, po co Ci świadek? Nie masz na to papieru? Dali Ci SDI i
> "powiedzieli" o zwrotnej kaucji?
> Trochę to śmieszne.

Chyba nie jesteś żonaty. Człowiek jak jest szczęśliwy, nie myśli
o intercyzie. Potem to każdy jest mądry. To samo było z SDI. Podobno
mądrzeje się z wiekiem, czego przykładem są nasze posty. W umowie
nie potrafię znaleźć niczego, co mogłoby tchnąć więcej optymizmu w dyskusję.
Nie mam zamiaru kopać tpsa, bo z buta potraktował mnie też inny operator.
Dobrze mi to zrobiło. Wiem jedno: niech stracę te kilkaset złotych
(niechętnie!) patrząc jak operatorzy skaczą sobie do gardeł.

Przyznam, że bardziej bolą mnie pieniądze, które tracę na sprzęcie
- w grudniu wydałem 8 tys. na coś, co teraz warte jest tylko 3 tys.
I gdyby nie utrzymywał mojej rodziny, komputer, i gdybym go tak
nie lubił pokazałbym draniowi gdzie raki zimują.

--
Pozdrawiam SR