Re: Promocja na SDI???

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 10:44:19 MET DST

On Fri, 27 Jul 2001 10:14:09 +0200, "S.Romanowski"
<sa.mail_at_skrzynka.pl> wrote:

>Cholera... teraz jestem już pewien, że mówili mi o zwrotnej kaucji.
>W obliczu ogromu szczęścia jakie na mnie wtedy spłynęło w postaci SDI,
>nie mieli przecież potrzeby dobijać mnie dodatkowymi dobrymi wiadomościami.
>Jak się dobrze zastanowić, to mogę mieć na to świadka (zaczyna być poważnie).

To jest kaucja za uzytkowanie terminala, ale BEZZWROTNA !!!.
Chyba cos takiego bylo napisanie w TOiP jak zakladalem SDI, nigdy nie
bylo mowy o oddawaniu tego tysiaca, wiec zrezygnowac z SDI jest raczej
trudno ;)), choc ja nie narzekam.

pzdr,
Dentarg

--