Re: Pasmo lacza analogowego w TPSA

Autor: Mirek (m333_at_poczta.fm)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 18:27:41 MET DST

To juz jest gwozdz do ich trumny... Koniec Prosze Panstwa - po prostu
koniec...
A tak na marginesie to uwazam, ze niejeden zestresowany przez takie zagrywki
abonent lacza dzierzawionego (na tym przeciez chodza sieci osiedlowe,
kafejki - a oni maja zarabistych adminow - znam paru... chyle czola...) z
przyjemnoscia przestawi ruting w tpnet tak, aby ruch w obrebie jednego
miasta szedl przez teleglobe ;-). Mam nadzieje, ze Teleglobe przysle im
wtedy fax z umowa, ze lacze miedzynarodowe nie sluzy do wymiany pakietow
wewnetrznych polskiego tpNiET ;-)))

PS: Moja dzierzawka jak na razie dziala. Jednak jezeli zrobia cos takiego,
ze ogranicza pasmo - to sorry - nie bede placil 100 zl miesiecznie za
istnienie kabla (bez sygnalizacji, bez zasilania, tylko dwie zyly...). Za
100 zl to moge miec teraz pelen ruting (Tele2 Krakow np...)...