Re: Jak dobrac sie do dupy firmie Composys?

Autor: Pawel Sikora (psi_at_polbox.WYCIEP-TO.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 13:57:36 MET DST

"Marek L. Kozak" <marko_at_cafe.terabajt.pl> napisał w wiadomości

> Dawno temu miałem konto na Polboxie i w regulaminie było coś takiego.
Dalej jest... Na polbox.com aka free.polbox.pl

> Jeśli masz płatną skrzynkę to rzeczywiście jest to inny przypadek, a z

Ona nie jest platna, ona jest sluzbowa :)

> tego co czytam w innych postach sprawa rzczewiście jest niemiła. Sam też
> dostaję jakiś tam spam, no bo czy tak trudno postawić robota, który
> będzie czerpał ze zwykłej wyszukiwarki ?

Metoda pokrewna oszustwu firma Composys pozbierala moze z
kilkanascie- kilkadziesiat tysiecy aktualnych emaili czesto wraz
z normalnym imieniem i nazwiskiem. Pod giodo to jeszcze nie
podpada ale moze sie nimi zainteresuje uokik, tym razem
w sprawie ochrony konsumentow a nie konkurencji.

P/