Re: Nask - problem

Autor: JG (jg_at_pvd.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 13:30:13 MET DST

> Regulamin stanowi integralna czesc umowy.
> Jezeli masz umowe to powinienes tez miec regulamin i dokladnie sie z nim
> zapoznac.

Jedyny papier, jaki od nich dostalismy (jak sadze, bo nic innego mi nie
wpadlo w oko), to faktura.
Na niej jest wyszczegolnione, ze jest to oplata za rejestracje domeny i
tyle.

Pytalem, czy ma/mial ktos wersje drukowana (albo choc elektroniczna, ale z
pewnego zrodla) starego regulaminu Nask - przypominam - chodzi o 1998 r.
Jesli mamy zaplacic, to chcialbym miec pewnosc, ze byla tam taka wzmianka.

JG