Re: Tele2 - serwis

Autor: Shot (shot_at_hot.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 19:28:03 MET DST

Witam.

Polo pisze:

> Czy ktos z szanownych grupowiczow probowal przyciagnac uwage Dzialu
> Technicznego Tele2 - Air2Net (wymiana uszkodzonego terminala) inaczej jak
> tylko poprzez telefonowanie na 0-801 333 222?

Ja kiedyś dostałem bezpośrednie numery do działu technicznego, ale je
coś zeżarło, a BOK nie chce ponownie ujawnić... =(

> Pani przyjmujaca zgloszenie nawet nie jest w stanie potwierdzic czy
> poprzednie zgloszenie zostalo przyjete. Cos tu nie hula. Nie tylko siec.

A ja jak nie miałem Netu w niedzielę rano, to mi powiedzieli, że
będzie dopiero w poniedziałek. W niedzielę wieczorem był. Jak dziś
znów padł, to pani najpierw zauważyła, że przecież zgłaszałem
niedziałanie przedwczoraj, a po informacji, że działał dziś o czwartej
nad ranem (tak, nie jest ze mną zbyt dobrze...) zdziwiła się i
powiedziała (podobnie jak w niedzielę), że ktoś zadzwoni.

Ani razu nikt nie dzwonił, ale znów samoczynnie włączyli.

Tak czy siak to chyba zwieję od nich do AsterCity (jak tylko łaskawie
do mnie się dowloką).

Pozdrav
-- Shot

--
I light the torch. What do you mean, there is a sizzling sound?