Re: pl.news.admin

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 22:12:58 MET DST

Dnia 24 Jul 01 o godz. 16:16, Krzysztof Krzyżaniak napisal(a):

[ o moderowaniu pl.news.admin ]

> Z przeglądaniem nie ma żadnych problemów. Tyle, że jak to na
> moderowanej, każdy mail wysłany na grupę idzie najpierw do
> zatwierdzenia przez moderatora.

I skoro - jak pisal Twoj przedmowca - na p.n.a. nie pokazuja sie teraz
ZADNE posty, to cos mi sie dziwnie wydaje, ze moderator - wbrew odwiecznej
zasadzie grup moderowanych, ktora glosi, ze moderator powinien interesowac sie
TYLKO tym, czy post jest on-topic - moderuje wedlug wlasnego (albo nie
tylko wlasnego...) uznania po *tresci* badz po *osobach nadawcow*... :-(((
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl